24 Haziran 2012 Pazar

YESUNG SUPER JUNIOR AnAn Dergisi Röportajı [Mayıs Sayısı]


[120517/YESUNG] SUPER JUNIOR AnAn Dergisi Röportajı [Mayıs Sayısı]

Yesung “Bana kalırsa, rap konusunda oldukça iyiyim”


Derin ve kendine has ses rengiyle herkesi etkileyen; Yesung
Sahne ismi için başlangıç noktası olan; ‘The Voice of Art ‘ (‘sanatsal ses v.s)
“ İlkokuldayken, ben ve arkadaşlarım 3 kişilik bir Hip-Hop grubu kurmuştuk ve
okulun çeşitli organizasyonlarında performans sergilerdik.Şarkıcı olmak, aslında o zaman da içimden geçen şeydi fakat öyle büyük bir heves duymazdım.Liseye geçtiğimde annem ‘‘ Sen televizyonda çıkan şarkıcılardan daha iyi şarkı söyleyebilirsin” dedi ve beni zorla SM Entertainment’in seçmelerine götürdü.Ailem beni benden daha iyi tanıyormuş değil mi? Sırf bu yüzden artık herkesin önünde şarkılarımı söyleyebiliyorum ve aileme bunun için gerçekten minnetarım”

S: Super Junior olarak kendini en minnetkar hissettiğin an?
”Herkesin bana Yesung olarak seslendiği an. Evet, gerçek bir ismim var, fakat insanlar bana Yesung dediği zaman, ancak gerçek bir şarkıcı olabilirim.Super Junior’ın bir parçası olduğum için şarkı söylemeye devam edebilirim.tüm hayallerimin gerçekleştiği ve bu işe devam edebileceğim yer burası.
Super Junior olmayı ve dünyanın dört bir yanından hayranlarımızla birarada olmayı seviyorum,.”
S: Ballad konusunda, insanlar üzerinde harika bir etki bırakıyorsun,
öte yandan Eunhyuk ‘Yesung rap yapmada oldukça iyidir’ diyor,doğruluk payı var mı?
“ Bu özelliğimi kimsenin bildiğinin farkındayım ancak şaşırtıcı gelse de rap yapabiliyorum ama bu biraz kişisel.Zaman geçtikçe başarılı bir rap yıldızı bile olabilirim.! Dans konusunda bile, insanlar harika bir dansçı olduğumu söyleyip duruyor.Fakat diğer üyeler de çok yetenekli bu yüzden onların gölgeleri altında gizleniyorum”
S: İkili ilişkiler(erkek-bayan) konusunda oldukça muzdarip olduğun ve bunu kafana taktığın söyleniyor.
“Üyeleri endişelendiren şey, telefonumda hala ileştişimde olduğumda sadece birkaç tane kız arkadaşımın numarasının olması.Ama karşı cinsle nasıl arkadaşlık kurabilirim ki? gerçekten bilmiyorum.Aslında bu konuda şu zamana dek kimse bana birşey öğretmedi.”
S: Bir kız olsaydın, hangi üyeyle çıkardın?
“Ahhh, onların gerçek karakterlerini fazlasıyla biliyorum.
Sadece birini seçmek zorunda kalsam bile ,ben yine özgürlüğüme ve bekarlığıma sıkı sıkıya yapışacağım ! (gülüyor)”
S: Üyelerin gizli sırlarını açıklar mısın?!
“ En çocuksu üye, aslında en büyüğümüz olan Leeteuk !
Bir süre önce olmuştu, Leeteuk parmağını incitmişti ama çok ufak bir kazaydı ve o yaklaşık bir hafta boyunca yaralı bölgeyi sararak dolanmıştı. Amma da şımarık bi velet! (gülüyor)”
S: Super Junior’daki rolün ne ?
“ Film yorumcusu. Boş zamanım olursa tarzına,milletine,konusuna,dönemine göre çeşitli filmler izlerim.
Fazla film izlediğimden, üyeler her zaman o an ki ruh hallerine göre film tavsiyesinde bulunmamı isterler.
Şu sıralar ‘Last Holiday’ filmi favorim”
İngilizceye Çeviri:  syazureq  
Türkçeye Çeviri: Junhottelfish@sujuturkey.wordpre

1 yorum: