24 Haziran 2012 Pazar

[120517/EUNHYUK] SUPER JUNIOR AnAn Dergisi Röportajı [Mayıs Sayısı]


[120517/EUNHYUK] SUPER JUNIOR AnAn Dergisi Röportajı [Mayıs Sayısı]

Eunhyuk “Arabama binmesini isteyeceğim tip… Bilmem ki, masum biri olabilir”


Sahnenin en ışıltılı noktasında; bedeninin karşı konulmaz ihtişamından akan öylesine zarif
ve bir o kadar da modern dans tehknikleriyle her daim en ortada yerini alan; Eunhyuk
“ Okuldayken, ne zaman okul gösterilerine katılsam,sahneye çıkar dans ederdim.
Arkadaşlarımda her zaman beni över ve ” Vaay! Acayip havalısın!!” derdi.
Beğeni ve övgüleri duyduğum zaman hissettiğim o özel hissi asla unutamam,zaten o zaman
bir dansçı olmak için kendime söz vermiştim.”
S: Geçtiğimiz günlerde Donghae ile hazırladığınız ve içinde bizlere maksimum enerji sağlayan
80′lerin disko danslarının gösterildiği Japonca single, ‘Oppa Oppa’yı piyasaya sürdünüz.
‘‘Donghae’yi öylesine uzun yıllardır tanıyorum ki bu yüzden ikili ilişkimizde,iş ilişkimizde mükemmel.
Super Junior olarak, her zaman en karizma yanlarımızı gözler önüne seriyoruz ve iş alt-gruba gelince,bizler fanlarımıza daha farklı ve eğlenceli bir şov sergilememiz gerektiğini düşündük.Japonya’da da albümüzün çıkmış olmasından son derece mutluyum.Donghae ile birlikte çalıştığımız zamanlarda,aslında birçok yeni şey keşfediyorum.Tüm üyeler birarada dans ettiğimiz zaman bu anlamamıştım fakat yalnızca ikimiz olduğunda farkettim ki,Donghae; belirlenen koreografide kendince değişimler yapmaya ve kendi tarzıyla hareketleri doğaçlamaya meğilli biriymiş.Bakınca acayip sinir bozucuydu ve o an kendi kendime şöyle düşünmüştüm ‘ Tamam madem öyle! bende kendi bildiğim gibi dans etmek istiyorum!”
fakat tabi ki, benim gibi işinde uzman bir kişinin de; dans ederken bana eşlik etmesi gerekebilir (gülüyor)”
S: Dans etmenin yanında, Eunhyuk’in kendisinin araba sürmedeki üstün yeteneğiyle de övündüğü söyleniyor.
“Ah! İçtenlikle söylüyorum ki bu konuda gerçekten iyiyim.
Gideceğim yolların kokusunu alarak seçme gibi bir sağduyum varmış gibi hissediyorum.(gülüyor)
Ve şimdiye dek işyerime hep kendim araba kullanarak gittim”
S: Kızlar yolcu koltuğunda(şoförün yanındaki koltuk) kendilerine iyi muamele eden erkeği çekici bulmalarındaki en ilginç nokta,araba geri geri giderken erkeğin geriye bakış atması ve araba sürerken sadece yüzünün yarısının gözüküyor olmasıymış.
“Oh gerçekten mi ? Arabalar için üretilen navigasyon sistemine; geçtiğimiz günlerde arabanın arkasını
gösteren bir kamera uygulaması gerçekleştirildi,bu yüzden artık geri geri giderken arkaya bakmaya gerek yok.Ve işin en kötü yanı henüz böyle bişey yapma şansı bulamadım(gözyaşları)
Eğer kızlar bunun romantik olduğunu düşünüyorsa, bende en az bir kere bunu deneyeceğim!”
S: O zaman, arabanda yanına oturtacağın kız nasıl bir tip olmalı ?
“Beni seven birisi, hepsi bu (♪). Pekala,bu bir yalan. Dürüst olmam gerekiyorsa, nasıl bir tip olması gerektiğini bilmiyorum….Belki bana,el yazısıyla yazılmış bir mektup gönderen bir kız olabilir?….kısaca masum biri”
S: Üyelere hiç anlatmadığın sırrın var mı ?
“ Geçen sene, her üyeye minnettarlığımı ifade edeceğim bir mektup yazmayı düşünmüştüm
ve hatta yazacağım kağıtları ve zarfları bile satın almıştım.Fakat herşeyi alıp,yazmak için masanın başına geçtiğimde,bir anda herşey öylesine zorlaşmaya başladı ki, sonunda yazmaktan vazgeçtim.
Madem yazamayacaktım öyleyse neden bunu yapmayı düşünmüştüm ki? Tuhaf”
S: Kendini bir çocuk olarak hissettiğin an/anlar neler?
“ Yesung hyung bana Disney anime dvdsi verdiği zaman bir çocuk gibi duygulanmıştım ve
bir de çileden çıkaran bir diyet uyguladığımda…Sebzeden ve deniz ürünlerinden gerçekten hoşlanmıyorum ve diyetimde her menüde deniz ürünleri vardı.Tam zıttı şeylere, tatlılara, şekerlemelere ya da çocukların genellikle sevdiği herşeye bende bayılıyorum(gülüyor)”
İngilizceye Çeviri: syazureq  
Türkçeye Çeviri: Junhottelfish@sujuturkey.wordpress

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder