24 Haziran 2012 Pazar

Kyuhyun’un Etkileyici Sung Si Kyung Öykünmesi


Kyuhyun’un Etkileyici Sung Si Kyung Öykünmesi


‘Golden Fishery – Radio Star‘IN 26 Ekim’de yayınlanan bölümünde, duygusal şarkıcılar Sung Si Kyung, Kim Gun Mo, Kim Jo Han, ve Seo In Young,programın vokalistlere özel yapılan bölümünde konuk olarak yer aldı.
Programda, her konuğu bir dileğinin yeri getirileceği bir bölüm vardı.
O kısım geldiğinde Sung Si Kyung, program sunucularına döndü ve Super Junior üyesi Kyuhyun’dan şunu rica etti,“Kyuhyun, benim üzerimde oldukça iyi bir etki bıraktığını duymak istiyorum.Beni etkile”
Fazla tereddüt etmeden, Kyuhyun Sung Si Kyung‘un kendi radyo programında yaptığı tarzda klasik kapanış konuşmasını okudu ve, sevilen şarkıcının yedinci albümünün çıkış parçası olan ”I Like“
şarkısını mükemmel bir şekilde yorumladı.
Sung Si Kyung kameralara etkilenmiş ve hayran kalmış şekilde yansıdı,
Kyuhyun mükemmel derecede şarkıyı seslendirebilmişti ve Sung Si Kyung performans sonrası şunları dile getirdi
“ Şunu söyleyebilirim ki Kyuhyun beni bazı zamanlarda çalıştırırdı.Beni performanslarımı seyrederek bir şarkıcı olmak istemesi beni oldukça etkilemişti”
Ancak Kyuhyun ani bir atakla Si Kyung’u birazcık afallatan şu sözleri söyledi,
“Aslına bakarsanız,Cho Sung Mo’nun performasını izledikten sonra şarkıcı olmak istemiştim…“,ardından sunucular kahkaha krizine tutuldular.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder