24 Haziran 2012 Pazar

[120517/RYEOWOOK] SUPER JUNIOR AnAn Magazin [Mayıs Sayısı]


[120517/RYEOWOOK] SUPER JUNIOR AnAn Magazin [Mayıs Sayısı]

Ryeowook “Çocuklarımı Sungmin’in çocuklarıyla evlendirmeyi planlıyorum.”


Sakin ve yavaş konuşmasıyla bizleri rahatlatan Bay Şifacı; Ryeowook
Ryeowook kendisini arkadaşçıl ve çok konuşkan olmayan biri olarak tarif ediyor.
Bunların yanında şu dönem DJ olarak oldukça iyi işler çıkarıyor.
”Konuşma yeteneğim ,adım adım gelişti diyebiliriz. DJ görevini devraldığım ilk dönemlerde,
Leeteuk hyungdan baya tavsiye almıştım.Onun söyledikleri iyi bir DJ olmam konusunda
beni çok motive etti. Sonuç olarak, Leeteuk hyung son günlerde beni övmeye bile başladı.
Özellikle onun tarafından takdir edilmek beni acayip mutlu ediyor.
Aldığım güzel yorumlar sonrası yaşadığım coşkuyu ‘ EVEET! ‘İşte bu!!!” şeklinde ifade ediyorum çoğu zaman(gülüyor)”
S: Ryeowook ; fanlar arasında kolayca ağlayan biri olarak biliniyor.Gerçekten böyle biri misin?
“Benim dışımda; guruptaki tüm ana vokallerin kendi solo şarkıları vardı.
Bir şarkının tamamında ana vokal olma sorumluluğu alabilir miyim, bunun altından kalkabilir miyim diye merak ediyordum.Grupta oldukça zorlu geçen bir sürecin sonunda, en nihayetinde ;
4. albümde ‘One Fine Spring Day’ adlı ilk solo şarkımı seslendirdim.O gün çok ağlamıştım.
Ve sıra konsere geldiğinde, stada gelen yüzlerce fanımızın bizi destekleyen mesajlarını gördüğümde ağlamaklı olmuştum.Sahneden bu coşkuyu görmek harika ve bu beni her defasında ağlatıyor”
S: Ne kadar da romantiksin; Ryeowook. Fakat konu aşk ilişkisine geldiğinde oldukça serinkanlı bir havaya bürünüyorsun.
“Oldukça sade biriyimdir. Kişisel mahremiyete saygı duyan ve kedi gözlerine sahip bir bayan düşlüyorum..
Bir kız arkadaşım olursa onunla sık sık telefonda konuşurum, belki her daim yan yana olup özel vakit geçiremeyiz ama boş zamanım olduğunda her anımı onunla paylaşırdım.
İşlerimiz olduğunda ya da görüşemediğimiz o an ki zor anları, kabullenip bunu sorun etmezsek,
ilişkinin de bir o kadar uzun soluklu olacağı görüşündeyim. ”
“Evlilikten konuşacak olursak, kendinden büyük insanlara saygıda kusur etmeyen bayanları tercih ederim,
özellikle ailemle iyi anlaşabilecek ve onlara ilgi gösterecek biri olmalı.
Olur da birgün çocuklarım olursa, onları Sungmin’in çocuklarıyla evlendirmeyi planlıyorum
Fakat Sungmin her defasında benim bu düşünceme karşı çıkıyor.
Böyle birşey gerçek olsaydı sizce de eğlenceli olmaz mıydı ? Ahh bundan asla vazgeçmeyeceğim”
İngilizceye Çeviri: Shinningsuju
Türkçeye Çeviri: Junhottelfish@sujuturkey.wordpress

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder