24 Haziran 2012 Pazar

Leeteuk, bir zamanlar iş arkadaşı DANA’ya aşık olduğunu kabul ediyor


Leeteuk, bir zamanlar iş arkadaşı DANA’ya aşık olduğunu kabul ediyor



Super Junior üyesi Leeteuk, Strong Heart’ın 1 Kasım’da yayınlanan bölümünde,aynı şirkette çalıştığı arkadaşı DANA‘yı bir zamanlar sevdiğini itiraf etti.
“ O,öylesine düşünceli ve saygılı biriydi ki,dürüst olmak gerekirse ondan gerçekten hoşlanmıştım. SM Entertainment‘e girdikten sonra etkilendiğim ilk kişi oydu..”
“Öyle ki, bir erkek olunca , ona karşı neler hissettiğimi ve onunla çıkmak istediğimi yüreğim pır pır ederken söyleyiverdim.Ona beslediğim hislerimi itiraf etmem gerektiğini ,belki de herkesin bildiği, resmi bir çift oluruz diye düşünmüştüm.En azından aklımdan geçenlerin hepsi buydu…Ertesi gün ofise gittim ve ordaki herkes bana,Dana’nın bir erkek arkadaşı olduğunu söyleyip duruyordu…Kendi kendime şöyle düşündüğümü hatırlıyorum, ” eee iyi de onun erkek arkadaşı benim..”. Şirkein yönetim görevlileri olan biten herşeyi duymuştu,onlar bana bir daha ofise gelmememi söyledi.O dönem orada yeni çalışmaya başlamıştım ve Dana’da çıkış yapmaya hazırlanıyordu.Şirkete el yazısıyla yazıdığım 5 sayfalık bir açıklama sundum, açıklamamda, şarkıcı olma konusunda en iyisini başarmak için, çalışmaya karşı olan dürtü ve tutkularımı en doğru şekilde kullanacağıma söz veriyordum.”
Leeteuk hikayesini paylamasının ardından,Dana Leeteuk’un yaptığı açıklamadan oldukça etkilendi ve şu yorumda bulundu,“ ne şirketin ondan gitmesini istediğini bilmiyordum ne de onun şirkete beş sayfalık özür dilekçesi yazmak zorunda kaldığını…”
Kaynak:Newsen via Nate, ETO
Türkçeye Çeviri: Junhottelfish@sujuturkey.wordpress

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder