24 Haziran 2012 Pazar

[120517/DONGHAE] SUPER JUNIOR AnAn Dergisi Röportajı [Mayıs Sayısı]


[120517/DONGHAE] SUPER JUNIOR AnAn Dergisi Röportajı [Mayıs Sayısı]

Donghae “Yalnızlık benim en büyük problemim. Mümkün olduğunca kısa sürede bir kız arkadaşına ihtiyacım var.”


Son çıkardığınız single şarkınız ”Opera” ile, büyüleyici etkisiyle hemen hemen herkesin başını döndüren; Donghae
“‘Opera’ hem toplu nakarat bölümleri hem de performansı itibariyle; karizması olan bir şarkı.
Benim için, şarkının stüdyo kayıtını yapmak sadece 15 dakika aldı; genellikle bir şarkı için en az 30 dakika harcandığımızı düşünürsek,kayıt süresi kulağa gerçekten de harika geliyor değil mi?
Ah! Opera Pv çekimleri esnasında komik birşey oldu.Leeteuk hyungun pantolonu kazara bir anda yırtıldı.
Fakat pantolonu ve donunun rengi siyah olduğundan, pek skandal etkisi oluşmadı.Ahh ne zavallı bir durum!”
S: İlk bakışta gerçekten havalı gözüküyorsun, fakat Leeteuk’a göre oldukça yalnız biriymişsin.
“ Super Junior’da olduğum için her an minnetkarlık duyduğum şey işte; tam da bu aslında.
Oynamak istediğimde, şakalar yaptığımda her zaman benim yanımda olan birileri var.
Geceleri tek başına uyuyamayan bir tipimdir.Ne zaman uyuklayamıyormuş gibi hissetsem,
hemen bir üyenin odasına giderim ve benimle oynaması/ilgilenmesi için onu rahatsız ederim.
İnsanları gece uyutmama konusunda gerçekten iyiyimdir.(gülüyor)”
S: Ara sıra , üyelerle buluşmak ve özel birşeyler yapma hevesi duyuyorsun ve
zaman zaman da onlara tatlı mesajlar yolluyorsun.
İşte, yalnızlık da benim problemim (gülüyor). Bu yüzden acilen bir kız arkadaşı bulmam gerek.
Hayallerimdeki kız; uzun saçlı, beyaz tenli ve iri gözlere sahip bir tip…
unutmadan benden kısa olmalı ! ve tabi ki beni sevecek birisi.
Fakat bunlar yanlızca bir hayal işte, gerçekte önemli olan şey, önsezilerdir.
Benim kız arkadaşım olmak,o kişiyi nasıl mutlu etmez ki? Çünkü sevdiğim birine süpriz yapmaya ve
ilişkideki özel olayları kutlamaya bayılırım”
S: Evlenme teklifi etmek için senin romatik yöntemin ne olurdu?
“ Hayatımızda sadece birkez yaparız böyle birşeyi bu nedenle eğer herkesin yaptığı gibi basit bir şekilde
teklif sunarsak oldukça sıkıcı olacaktır.Geçenlerde internette dolanırken Youtube’da güzel bir teklif videosu buldum. Adam sevdiği kadına aşkını itiraf ediyor ve ardından ”Evlen Benimle” diyor, bu esnada iki sevgili okul kampüsündeler ve teklif esnasında da arka planda ‘Can’t Take My Eyes of You’(Gözlerimi senden alamam) şarkısı çalıyordu, izlerken o an ”Düşündüğüm şey tam da bu!” diye aklımdan geçirdim.Bende insanların önünde sevdiğim kadına böyle bir evlenme teklifinde bulunmaya karar verdim.
Ahh reddetmesi imkansız değil mi? Elbette öyle, çünkü bu bir strateji(gülüyor).”
S: Bize çocukluk hayallerinden bahseder misin?
“ Spor dalında yer alma konusunda büyük bir hevesim vardı, bu işe bir sene boyunca hentbol oynayarak başladım fakat sınırlı yeteneğim sebebiyle hayal kırıklığına uğramıştım.Daha sonra futbola yöneldim fakat onda da aralıksız 45 dakika koşmaktan usanmıştım bu nedenle pes ettim (gülüyor)
Düşündüğüm gibi, ilgi duyduğum bir hobi olarak bu sporları yapmak en iyisi oldu !”
S: Üyelere karşı pişmanlık duyduğun şeyler var mı?
“ Tek bir dokunuşumla duran birşeyi kırmak gibi ilginç bir el becerim vardır.
Birkaç kez, üyelerden ödünç aldığım elektronik eşyaları kırdım.
Kötü olduğumu biliyorum ama ne yapmam gerektiğini gerçekten bilmiyorum.
Milleeet!! Çok…. özür dilerim!”
İngilizceye Çeviri: syazureq
Türkçeye Çeviri: Junhottelfish@sujuturkey.wordpress

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder