24 Haziran 2012 Pazar

/SHINDONG SUPER JUNIOR AnAn Dergisi Röportajı [Mayıs Sayısı]


[120517/SHINDONG] SUPER JUNIOR AnAn Dergisi Röportajı [Mayıs Sayısı]

Shindong “Kendi ismimle bir talk show programı yapmak istiyorum !”


Soru ne olursa olsun röportaj boyunca gülümsemesi yüzünden eksik olmayan konuşkan deha, Shindong
“Eğer Super Junior üyesi olmasaydım, muhtemelen bir işadamı olurdum,özellikle de doğrudan-satış konusunda.Her bir eve tek tek gider ve ” ‘Pin~pon, Merhabalar hanımefendi bu mükemmel ürünü denemek istemez miydiniz ?’. Sende satış konusunda iyi olduğumu düşünmüyor musun? (gülüyor).”
S: ‘Super Show’ turunun oldukça fazla eğlenceli tarafları olmalı değil mi?
“ Şubat ayında Singapur’a gittiğimizde, kız kıfayeti giyerek bir performans sergilemiştim.
Sahnede bir alanın arkasında kıyafetlerimi değiştirirken siluetimi gösterdiğim türde bir performanstı,ancak
kıyafetleri değiştirirken sadece önümü yapatan bir dekor vardı.Konser salonu öylesine büyüktü ki,sahnesinin iki yanında da oldukça fazla seyirci oturuyordu.Ben kıyafetimi değiştirirken onlar beni tümüyle görebiliyorlardı.Ve gerçeklerden bahsedecek olursam, kıyafet değiştirirken fanlardan aldığım tepki,genelin çok çok üstündeydi(gülüyor).”
S: ‘Shinshimtapa’ radyo programında DJ olan birisi,nasıl oluyorda böylesine büyük bir konserin arka plan çalışmalarında yer alabiliyorsun.
“ Yurtdışına çıktığımda, radyoda canlı olarak yayın yapamıyorum.Programı kaydediyorum ve Kore’ye geri yolluyorum.Tüm program için bir metin hazırlıyorum, konuşmamı yapıyorum,onların hepsini işlerim ve birbirleriyle bütünlerim.Bunların hepsini tek başıma hazırlıyorum ve bu aslında oldukça eğlenceli bir iş.
Ve performans konusuna gelince, ben ve Eunhyuk aslında Super Show’un yapım aşamasında rol aldık.
Sahne ışıklandırmasını nasıl yaparsak daha iyi olur gibi konularda yapımcılarla konuşuruz,
ya da şov için hayal ettiğimiz şeyleri ve sonucunda sahne yönetmenimiz bunlarıda göz önünde bulundurarak düzen hazırladı.İşin içinde olmak gerçekten iyi hissettiriyor.Aslında günün birinde SMTOWN’daki yeni grupların sahne düzenlemelerinde de rol olmak istiyorum”
S: En mükemmel televizyon programı için hedefin neler?
“Şu anda tasarı yapabiliyorum.Kendi TV şovumun adı ‘‘Shindong Show’ olacak.
Bir konuk çağıracağım, önce biraz sohbet edeceğiz ve ardından konuk yeteneği her neyse onu seyirciyle paylaşacak,böyle bir şov kısaca.Büyük bir mekanda geniş çaplı olarak bu işi yapmak benim hayalimin bir parçası.”
S: Son zamanlarda ilgini çeken şeyler ?
“ Makine manyağı biri olarak doğmuşum.Bilgisayar programcılığı ve kurgulama konusunda son zamanlarda oldukça vakit harcıyorum.Geleceğin Steve Jobs ve Bill Gates’i olmak… Onların özgeçmişleri hakkında her detayı şu dönem dikkatle okuyorum.Steve Shindong, çok yakında !?”
S: Bir haftalık boş bir zaman dilimine sahip olsaydın, ne yapardın?
“ 1 haftalık tatilin yanında parada alabilir miyim? (gülüyor). Dünyadaki tüm lunaparklara gitmek ve namı ün salmış tüm roller coasterlara (lunapark treni) binip etrafa tepeden bakmak isterdim.
Geçenlerde Osaka’daki Universal Stüdyolarındaydım.WaterWorld muhteşemdi !
Gelecek sefer Fuji-kyu’da boy göstereceğim.”
İngilizceye Çeviri:  syazureq  
Türkçeye Çeviri: Junhottelfish@sujuturkey.wordpres

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder