24 Haziran 2012 Pazar

[120517/KYUHYUN] SUPER JUNIOR AnAn Magazin [Mayıs Sayısı]


[120517/KYUHYUN] SUPER JUNIOR AnAn Magazin [Mayıs Sayısı]

Kyuhyun ” Zaman zaman üyelerin gönüllerini almak için onlara şirinlikler yaparım”


Korkusuz, Yenilmez MaknaeKyuhyun
3 Şubat 1988′de doğan Kyuhyun’un sivri dilinin gazabından , ‘‘Radio Star” adlı talk show programında,
birlikte çalıştıkları üstadları bile kendilerini koruyamıyor.
Şarkı söyleme konusundaki yeteneği sayesinde sevilen birçok dizinin Ost’larına sesiyle can verdi.
Sevilen yıldız, şu anda bir müzikalde başrolde yer alıyor.‘Catch Me If You Can” müzikaliyle Kyuhyun; doktor, öğretmen ve çeşitli meziyetleri olan bir sahtekarı canlandırıyor.
“ Sevilen bir filmden uyarlanan bir müzikal olduğundan, rol metni elime ulaştığında acayip sevinmiştim.
Çeşitli roller arasından, bir avukatı canlandırmak beni oldukça heyecanlandırmıştı.Babamında etkisiyle küçükken eğitimini almak istediğim bir branştı, avukat olma konusunda büyük bir tutkum vardı”
S: Super Junior’ı tanımlayacak bir kelime söylesen ne olurdu ?
“Mutlu Arkadaşlar” – “ Yaşadığımız evde sessizliğin olduğu bir an bile bulamazsınız. Eğer evimize bir kamera konulsaydı,inanın bana en az 2 saatlik program değerinde bir eğlence çıkardı ortaya.
Aslında şovlarda ya da program çekimleri esnasında doğal olarak eğlenceli anlar ortaya çıkıyor
bunun için kendimizi zorlamıyoruz. İnsanlar zaman zaman bizim çok gürültücü olduğumuzu düşünse de,
elimizde değil bu bizi çekici kılan tarafımız”
S: Grubun en genç üyesi olmasına rağmen kişiliği bunun tam aksi, o tıpkı bir ahjusshi gibidir.
Ona maknae demesek bir sakıncası olmaz.
“ Ne zaman maknaeler konusu açılsa hemen en yaşlı üyeler dedikoduya başlar.
Ben her zaman yapmak istediğim şeyi yaparım, canım isterse laf atarım, eşek şakaları yaparım,
istersem onları çileden çıkarabilirim bile, hem de bunları çok normalmiş gibi yaparım.
Eee üyeler kızmaz mı yaptıklarıma? Asla! Zaman zaman depresif oldukları anlarda;
yaptıklarım onların tepelerinin tasını arttırsa bile, genellikle herkes bunu normalmiş gibi olgunlukla karşılar ve eğlenir.An geliyor hayli ciddi haylazlıklar yapıyorum, o anlarda da üyeleri dinleyip onları anlamaya çalışıyorum ve ortamı yumuşatmak için onlara şirinlikler yapıp sabırla olayın soğumasını bekliyorum”
S: Bir keresinde sana ideal tipin sorulduğunda sen,“ Kendinden başkasını düşünebilen birisi.” cevabını vermiştin.
“ Örneğin, kendisi bir japon yemeği yemek istemesine rağmen diğerleri Kimbap yemek istiyorsa,
o kişi, diğerlerine uyup onlarla Kimbap yemeye gitmeli…Bu incelikte düşünebilen biri olmalı.
Karar almayı seven biriyimdir ve aldığım karalar konusunda da oldukça katıyımdır bu her defasında
insanların canını sıkar bu yüzden daha ılımlı biri istiyorum”
S: Dış görünüşten konu açılmışken, güzel alınlı bayanlardan hoşlandığını söylemiştin.Hala geçerli mi?
” Evet, hala güzel alınlı bayanlardan hoşlanıyorum özellikle uyuduğunda kahkülleri dağılan.
S: Flört etmek için en uygun üye kim?
Donghae: O, acayip nazik biri ve çok sevimlidir.
Fakat onunla evlenilmez çünkü, bu işler için çoook masum ve toy, çok kolay aldatılabilir.(gülüyor)
Eğer biriyle evlenilcekse bu kesinlikle Leeteuk Hyung olmalı,
o herşeyi biliyor ve evlilikte karşılabilecek her sorunla mükemmel biçimde baş edebilir”
S: Seni enerjik hissetmene yardım eden sihirli bir şarkın var mı?
Super Junior Happy grubunun You & I parçası. Öyle ki bu, sizin iyi hatta çok çok iyi hissetmenize
yardımcı olan tatlı bir aşk şarkıdır. Günün birince bir kız arkadaşım olursa, onun bu şarkıyı dinlemesini istiyorum.” Sen ve ben…yalnızca ikimiz…sonsuza dek birlikte~ (şarkının sözleri)”
İngilizceye Çeviri: @kikiikyu
Türkçeye Çeviri: Junhottelfish@sujuturkey.wordpress
kaynak:http://sujuturkey.com/

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder