24 Haziran 2012 Pazar

[120517/SUNGMIN] SUPER JUNIOR AnAn Dergisi Röportajı [Mayıs Sayısı]


[120517/SUNGMIN] SUPER JUNIOR AnAn Dergisi Röportajı [Mayıs Sayısı]

Sungmin “ Onun sakar hallerini görürsem, onu sıkıca kucaklayacakmışım gibi hissederim”


Dünyanın dört bir yanındaki genç kızları, şirin-minik-köprek yavrusu suratıyla ve inkar edilemez yakışıklılığyla kendinden geçiren; ve kendi içinde sıcacık bir yüreğe sahip olan adam; Sungmin
“ Spor salonundayken, kendimi motive etmek/hırslandırmak için arkaplan müziği olarak genellikle agresif ve mücadele etme isteği veren şarkıları seçerim. Vücut yapmak, kendimle savaşmak/kavga etmemin bir çeşit yoludur.”
S: Dünya çapında bir çevirmen olmak senin hayalinmiş öyle mi?
” Benim hayalim olmasından ziyade, aslında ailemin dileğiydi.Fakat her insanın yaşamdan aldığı zevkler
ve yürüdüğü yol birbirinden farklıdır. Liseye başladığımda,eğitime devam etme konusunda;
aslında o kadar da hevesli olmadığımı anladım(gülüyor) Dans etmeyi ve şarkı söylemeye bayılıyorum,
bu yüzden kendi yolumda ilerlerken kendi seveceğim şeyi yapmayı,şarkı söylemeyi seçtim.”
S: Gruba dahil olmadan önceki yaptığın iş olan oyunculuk hakkındaki deneyimlerini bizle paylaşır mısın?
“ Bir aktör olmanın cazibesi ;her çeşit insanı ve bir o kadar farklı karakterleri biliyor olman gerektiğidir.
Oyuncu olarak ilerleyen dönemlerde de devam etmek istiyorum ve aynı zamanda Japon yapımlarında çalışmayı da denemek istiyorum.Bir JAPON filmi olan ‘Udon’a bayılıyorum ve filmdeki basit ve sade olan tema beni derinden etkilemişti.”
S: Super Junior olarak bugüne gelmenizde senin rolün ne?.
“Enerji tasarrufunun sağlanmasında özellikle tutucu biriyimdir.
Işık,televizyon veya ısıtıcı gibi şeyler kullanılmıyor ve boşu boşuna enerji yakıyorsa bundan hiç hoşlanmam,eğer etrafta buna benzer durum görürsem derhal elektriği kontaktan kaparım !Ve sırf bu yüzden, evimizdeki elektrik pilleri, diğer evlerdeki kullanıma oranla yarı yarıya daha tasarrufludur.
Ekonomik duyguları baskın bir erkeğimdir(gülüyor).”
S: Öyleyse sen tam evlenilecek kişisin!
“ Aslına bakarsanız, evlenmek için içten içe güçlü bir arzum var.
Tıpkı bana,babasına benzeyecek olan ‘Chibi Sungmin’ime bakmak için sabırsızlanıyorum
Sizce de şirin olmaz mıydı? Çocuğumu sevgimle boğacağım ve ailesini destekleyen ve
ihtiyaçlarını tümüyle karşılayan bir baba olacağım.”
S: Eşin olmasını istediğin kişide istediğin özellikler neler ?
“ İyi yemek pişiren ve benimle benzer zevklere sahip birisi olmalı.Ev işlerinde mükemmel olmasa da olur.
Elinden geleni yapsa bile onun sakar hallerini görürsem, o an içimden ona sarılmak gelecek gibi hissediyorum.Kadınımı her zaman koruyacak tipte bir erkeğimdir”
S: En sevdiğin Super Junior şarkısı ?
“‘Believe’. Bu cover yaptığımız bir Exile şarkısı, melodisi çok güzel ve Heechul tarafından yazılan sözleri gerçekten etkileyicidir.En önemli şey ise, şarkının son kısmını benim söylemiş olmam! Bu şarkıyı seçmiş olmamın en büyük nedeni bu.(gülüyor)”
S: Üyelerin gizli sırlarını açıklar mısın?!
“ Doğrusu Ryeowook ; aşka dair oldukça ilginç düşünceleri olan birisidir ve sırf bu yüzden grup içinde ona,
”Kim Binha”adını verdik. Bu Kanji’de yazdığımızda, ‘金氷河’, soğuk-havalı gözüken bir erkek anlamına geliyor.
İngilizceye Çeviri:  syazureq  
Türkçeye Çeviri: Junhottelfish@sujuturkey.wordpress

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder