24 Haziran 2012 Pazar

Leeteuk, “ Bayan bir idole sevgimi dile getirdiğim için az kalsın şirketten atılıyordum”


Leeteuk, “ Bayan bir idole sevgimi dile getirdiğim için az kalsın şirketten atılıyordum”


SBS Strong Heart’ın 1 Kasım’da yayınlanan bölümünde,Super Junio üyesi Leeteuk ,“SM’deki eğitim günlerimde, bizim ajansta tanıştığım bayan bir öğrenciden hoşlanmaya başlamıştım.” sözleriyle ilginç konuşmasına başladı.
Ardından devam etti,“ Onu tüm içtenliğimle sevdiğim için,ona olan duygularımı itiraf ettim,ancak ajans bana derhal şirketten ayrılmamı söyledi.Bunun nedeni,hoşlandığım bayanın kısa zamanda idol bir kız grubunda debut yapacak olmasıydı.”
Leeteuk’ın aşk itirafında bulunduğu ünlü yıldız kimdi?
Pek, Leeteuk şirkette kalmayı nasıl başardı ve kapı dışarı edilmedi?
Tüm soruların yanıtları Strong Heart’da açığa çıkacak
Strong Heart’ın bu haftaki konukları, Kim Hyun Joong, Kim Ji Sook, Yoon Sae Ah, Song Kyung Ah, Kim Jang Hoon, Eun Ji Won, Jessica, Dana, Ko Young Wook, Gil Me, ve Hwang Gwang Hee( ZE:A).
Kaynak:TV Report | Via Korea.com
Türkçeye Çeviri: Junhottelfish@sujuturkey.wordpress

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder