24 Haziran 2012 Pazar

Eunhyuk, “Super Junior’daki en az yakışıklı üyeyim”


Eunhyuk, “Super Junior’daki en az yakışıklı üyeyim”




Super Junior üyesi Eunhyuk, “ Super Junior’daki en yakışıklı erkek” sıralamasında,sonlarda yer aldığını açıkladı.
Come to Play’in 31 Ekim’de yayınlanan bölümünde, sunucular,Çin eğlence sektöründe başarılara imza atan,Jang Seo Hee, Lee Jung Hyun, ve Super Junior’dan Eunhyuk ve Donghae ikilisi konuk etti.
Programda, Eunhyuk, sunucuların konukların sorunlarını çözdüğü “Golbang Clinic,” bölümünde “ Infinite Challenge üyelerinin dış görünüşlerini kendi aralarında oyladıklarını izledikten sonra,
bizlerde(SJ) görünşlerimizle ilgili sıralama yaptık” dedi.
“Choi Siwon, en yüksek oyu alan üye oldu,Donghae ve Heechul’de 2. ve 3. sırda yer aldı.Bense en az oyu alan üyeydim ama aslında en az demek bile yetmezdi çok çok alttaydım”
Donghae ekledi, Bu sıralamada çekicilik,kişilikler,ve diğer hiçbir yan faktörü göz önünde bulundurmadık, sadece görünüşe göre sıraladık,” ancak sunucunun ‘‘ bu da en kötüsü değil mi zaten’‘ demesiyle
stüdyodaki kimse kahkahalarını durduramadı.
Öte yandan, Eunhyuk ciddi olan endişesiyle insanların ilgisini çekti
“ Ben, Shindong, Yesung, ve Ryeowook’un benim arkamda yer alacağını düşünmüştüm ancak Shindong bile listenin ortalarındaydı.Bu çarpıcı sonuç yüzünde ciddi biçimde, tıbbi bir yardım almayı bile düşünmüştüm.”
Kaynak: Starnews / Korea.com
Türkçeye Çeviri: Junhottelfish@sujuturkey.wordpress

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder